Wednesday, October 28, 2009

Testimoni 1

En. Abdullah
Pengurus Bank
HP : 017-225 6264
33 Tahun
Penghidap Resdung 16 Tahun

Saya telah menghidap resdung yang boleh dikatakan amat serious selama berbelas tahun dan telah mencuba pelbagai ubat dan kaedah rawatan. Saya memperuntukkan sejumlah wang yang banyak setiap bulan untuk ubat dan rawatan resdung, walaubagaimanapun resdung tetap datang kembali sehingga tahap tulang hidung saya bengkok, penafasan tersekat-sekat dan mengeluarkan bau. Ini menyebabkan saya kurang selesa dan percakapan saya terganggu.

Pada awal tahun 2009, saya telah mencuba rawatan terapi lintah ini yang di perkenalkan oleh Hirudinaria Therapy. Pada mulanya saya amat sangsi terutama mengenai kesannya, kesakitan, kebersihan lintah dan sebagainya. Sebaik sahaja selesai menjalankan rawatan tersebut, saya perasaan bau busuk terus hilang dan pernafasan saya lancar, seumpama dapat hidung yang baru. Jerawat muka saya pun berkurangan. Saya amat yakin kerana kaedah ini amat berkesan, tidak menyakitkan, malah Hirudinaria Therapy mengamalkan prosedur rawatan dan lintah yang bersih dari bakteria.

Terapi Lintah atau Hirudinaria Therapy telah menyelamatkan nyawa saya, sekarang saya hanya tumpukan pada rawatan terapi lintah sahaja setiap bulan. Sudah tentu menjimatkan wang dan masa saya dari membazir membeli ubat dan melanggan rawatan lain. Saya amat mencadangkan kepada penghidap resdung untuk mencuba kaedah rawatan ini.


No comments:

Post a Comment